شناسنامه دوره

مرکز اعتبار دهنده

وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری

شیوه برگزاری دوره

حضوری و آنلاین

مرکز برگزار کننده دوره

موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران

ساعت کل دوره

150 الی 400 ساعت

زمان های برگزاری دوره

دو روز در هفته

مدت زمان دوره

6 ماهه و 1 ساله

دوره ام بی ای (MBA) مدیریت کسب و کار :

در واقع دوره ام بی ای مدیریت به نحوی طراحی و برنامه ریزی شده که شما با شرکت کردن در این دوره میتوانید هر بیزینس و کسب و کار را در سطح ایده آل مدیریت کنید و در بخش های مختلف مدیریت از سایر رقیبان خود پیشی بگیرید. زمانی که در کنار بهترینان تخصصی ترین آموزش های لازم را ببینید مسیر چندساله مدیریت شما به چند ماه میرسد و میتوانید باسرعت زیاد به اهدافتان در کسب وکارتان برسید.

سرفصل هایی که در طول دوره با شما کار خواهد شد.

  • فروش 
  • بازاریابی 
  • اصول و فنون مذاکره
  • مدیریت استراتژیک 
  • مدیریت تبلیغات 
  • دیجبتال مارکتینگ
  • مدیریت مالی 
  • برندسازی
  • بیزینس مدل
  • مدیریت منابع انسانی
  • منابع انسانی                                                                                                                        هر تاکتیک و روش دیگری که باعث افزایش درآمد و رونق کسب و کار و Business شما شود ، با هر عنوان شغلی و افزایش مهارت های مدیریتی در بخش های خصوصی و دولتی خواهد شد که با تحلیل و بررسی و طراحی استراتژی لازم به موفقیت در جایگاه مدیریتی و کسب و کارتان خواهید رسید.

شما با سپری کردن دوره ام بی ای و درک کامل مهارت های دوره ام بی ای بهترین کسب و کار خود خواهید شد و به جمع حرفه ای ها خواهید پیوست، همچنین دید بسیار وسیعتری نسبت به مدیریت و افزایش درآمد بدست خواهید آورد.

MBA (ام بی ای ) مدیریت کسب و کار :

دوره MBA مخفف عبارت Master of Business Adminstration است.
 به معنای دوره کوتاه مدت فوق لیسانس مدیریت کسب و کار شناخته میشود. اما صرفا مدرک کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس نیست.

رشته ام بی ای پرطرفدار ترین رشته تحصیلی آمریکا بوده و اخیرا در کشور ما متقاضیان زیادی پیدا کرده که از این رو نیاز به یادگیری دوره MBA در دنیای رقابتی و مدرن امروزی ضروری میباشد و چگونگی یادگیری و آموزش دوره ام بی ای یکی دیگر از چالش های ضروری این دوره است که موسسه گسترش مدیریت با بیس از دو دهه این چالش ها را حل کرده و با بهترین کیفیت دوره ام بی ای را به شما آموزش خواهد داد.

با توجه به تحول صنعت ها و دگرگونی بازارها و منسوخ شدن بیزینس های سنتی یکی از الزامات  هر کسب و کار و بیزینسی دوره ام بی ای مدیریت کسب و کار است تمامی رقبای شما یا این دوره را گذرانده اند یا کارشناسان ام بی ای در اختیار دارند .

اگر احساس و اضطراب عقب ماندن و یا کند بودن روند کسب و کار خودرا دارید و پیشی گرفتن آنان از شما ذهنتان را در گیر کرده است دوره MBA مدیریت کسب و کار راه نجات شماست و پیشی گرفتن شما از آنان است.

تفاوت رشته ام بی ای با دوره ام بی ای :

دوره ام بی ای یک دوره کوتاه مدت است و صرفا شما را تبدیل به یک مدیر کاربلد و حرفه ای در حوزه مدیریت کسب و کار خواهد کرد و تمامی محتوی آموزشی کاربردی است و در بیزینس اسکول ها و مدارس کسب و کار آموزش داده خواهد شد اما رشته ام بی ای یا کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار در دانشگاهها بعد از مدرک لیسانس شما است که تمرکز روی مهارت های دانشجویی و تئوری محور دارد و تماما با دوره ام بی ای متفاوت است از لحاظ کاربردی بودن و تکنیکال بودن دوره، اگر به دنبال مهارت و کاربرد مدیریت کسب و کار هستید باید دوره ام بی ای انتخاب شما باشد اما اگر به دنبال مدرک مقطع دار کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستید رشته ام بی ای را باید انتخاب کنید.

دوره MBA مدیریت مدرسه کسب وکار گسترش مدیریت تهران

با افتخار بیش از دو دهه فعالیت خود در دوره های مدیریتی MBA و DBA و برگزاری هزاران دوره و همایش و سمینار های بزرگ و VIP مهد آموزش و پرورش مدیرانی لایق و حاذق در سطح کشور و بین الملل بوده و تمامی دوره های این موسسه با بالاترین کیفیت آموزشی برگزار خواهد شد که بیشتر به آموزش عملی کاربردی محور تاکتیک های مدیریتی  پرداخته شده و مباحث تئوری به صورت مفهومی و ادراکی به شما منتقل خواهد شد.

ما با به کار گیری بهترین اساتید حال حاضر کشور در زمینه کسب وکار و مدیریت برای شما عزیزان نوین ترین و به روز ترین مهارت ها و علوم دوره ام بی ای (MBA) با تمامی گرایشات تخصصی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شما پس از پایان دوره ام بی ای موسسه آموزش عالی گسترش مدیریت تهران گواهینامه پایان دوره MBA مدیریت را دریافت خواهید کرد. این گواهینامه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و قابلیت استعلام رسمی از سامانه HEiS.msrt.ir وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ترجمه رسمی از دارالترجمه را داراست.
در ترجمه رسمی گواهینامه پایان دوره شما MBA به صورت MASTER Of Business Administration ترجمه میگردد.

رسالت ما به میهن عزیزمان بهترین دوره ام بی ای در سطح آموزشی برای تمامی مدیران کشور عزیزمان است.

دوره ام بی ای آنلاین یا حضوری؟

خیلی از افراد به دنبال دوره ام بی ای آنلاین میگردند اما دوره ام بی ای برای افرادی که در تهران هستند به صورت حضوری برگزار خواهد شد همچنین برای افرادی که به دنبال دوره ام بی ای آنلاین هستند و خارج از تهران هستند  میتوانند از دوره ام بی ای آنلاین استفاده کنند. و همچنین در پایان دوره کلیه محتوی آفلاین دوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا مجددا بتوانید بازبینی داشته باشید.

همچنین شرایط پرداخت دوره ام بی ای به صورت اقساطی هم برای شما در نظر گرفته شده است  که در 4 مرحله پرداخت اقساط انجام میشود.

برای ثبت نام دوره ام بی ای مدیریت کسب و کار ویا دیگر گرایشات موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران لطفا روی گزینه مشاوره و ثبت نام کلیک کنید و فرم را تکمیل نمایید همچنین میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

تاریخچه دوره

0
تعداد دوره های برگزار شده
0
رضایت دانشپذیران
0
تعداد دانشپذیران

مراحل رسیدن شما به مدرک MBA

قدم های رسیدن به مدرک MBA
( پیش ثبت نام )

پیش ثبت نام آنلاین (از این طریق در سایت اطلاعات شما ثبت می گردد)

( تماس با شما )

تماس مشاوران با شما (مشاوران با استفاده از اطلاعات پیش ثبت نام با شما تماس می گیرند)

( پرداخت شهریه )

پرداخت شهریه (پس از واریز شهریه و تکمیل مدارک در دوره ثبت نام خواهید شد)

( شرکت در کلاس ها )

شرکت در کلاس ها (با حساب کاربری خود از کلاسهای حضوری و آنلاین استفاده خواهید کرد )

( صدور گواهی )

صدور گواهی نامه (در پایان دوره MBA گواهی نامه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت خواهید نمود)

فرم دریافت مشاوره و پذیرش دوره :