دوره مدیرعامل حرفه ای:

دوره مدیرعامل حرفه ای، کارگاه های تعاملی هستند که در آن، شرکت کنندگان یاد می گیرند که چگونه سازمان ها را به طور موثر رهبری و مدیریت کنند. این برنامه ها اغلب مهارت های مختلفی، از رهبری و تصمیم گیری گرفته تا مذاکره و ارتباطات را آموزش می دهند. هدف از این برنامه ها، شناسایی مسائل اصلی مدیران عامل و ارائه راه حل های عملی برای مقابله با این چالش هاست.

این دوره ها شبیه به برنامه های آموزش رهبری هستند و به شرکت کنندگان کمک می کنند تا رهبران خوب و مدیران قابلی شوند. شرکت کنندگان می توانند از ویژگی های رهبری خوب، الگوبرداری، و مهارت های اجرایی خود را تقویت کنند. این دوره ها مطابق با نیازهای مدیران عامل طراحی شده است و به آنها کمک می کند تا راهبردهای سازمان خود را مدیریت و پیاده سازی کنند تا به اهداف مد نظر سازمان خود برسند و ساختارهای داخل و خارج از سازمان را مدیریت کنند.

در دوره جامع مدیر عامل حرفه ای چه می آموزیم؟

دوره مدیر عامل حرفه ای، با هدف توسعه مدیران عامل می ‌تواند به تجهیز متخصصان به مهارت‌ ها، دانش و طرز فکر مورد نیاز برای رهبری مؤثر در بالاترین سطح اجرایی کمک کند. بسته به دوره ای که می گذرانید، می توانید بینش هایی در مورد جنبه های مختلف استراتژی کسب و کار، مدیریت و تصمیم گیری کسب کنید.

موضوعاتی که در دوره ها و برنامه های طراحی شده برای مدیران عامل پوشش داده می شوند عبارتند از:

رهبری استراتژیک: می آموزید که استراتژی های کسب و کار بلندمدت را تدوین و اجرا کنید که با اهداف و چشم انداز رقابتی سازمان همسو باشد. همچنین می توانید روند بازار، تحلیل رقابتی و تکنیک های برنامه ریزی استراتژیک را در این دوره ها یاد بگیرید.

امور مالی: مدیریت مالی، بودجه بندی و تحلیل مالی را بیاموزید تا بتوانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد سرمایه گذاری، تخصیص منابع و ارزیابی ریسک بگیرید.

حاکمیت شرکتی: اصول حاکمیت شرکتی، شیوه های اخلاقی، و مسئولیت های قانونی مدیران عامل در حصول اطمینان از انطباق، شفافیت و پاسخگویی را بررسی کنید.

فرهنگ سازمانی: یاد بگیرید که یک فرهنگ سازمانی مثبت را شکل و پرورش دهید که نوآوری، مشارکت کارکنان و تیم های با عملکرد بالا را تقویت می سازد.

مدیریت تغییر: می آموزید که تحقیق کنید چگونه می توان تغییرات سازمانی را رهبری، اختلالات را مدیریت و نوآوری را برای انطباق با بازارها و فناوری های در حال تحول هدایت کرد.

ارتباط موثر: مهارت های ارتباطی خود را به منظور بیان چشم انداز روشن، تقویت همکاری و درگیر کردن ذینفعان در داخل و خارج تقویت می کنید.

تصمیم گیری: چارچوب های تصمیم گیری، تفکر انتقادی و استراتژی های مدیریت ریسک را مطالعه کنید تا انتخاب های آگاهانه و به موقع داشته باشید.

مذاکره و حل تعارض: کسب تخصص در تاکتیک های مذاکره و تکنیک های حل تعارض برای مدیریت موثر روابط داخلی و خارجی.

مدیریت افراد: در مورد استعدادیابی، توسعه رهبری، مدیریت عملکرد و برنامه ریزی جانشین پروری برای پرورش نیروی کار ماهر و با انگیزه را می آموزید.

نوآوری و کارآفرینی: می آموزید که مدل ‌های نوآوری، فناوری ‌های مخرب و استراتژی ‌های کارآفرینی برای پیشبرد رشد و رقابتی ماندن را کاوش کنید.

مدیریت بحران: ارتباطات بحران، کاهش ریسک و راهبردهای تاب آوری را برای هدایت و رهبری در زمان های چالش برانگیز می آموزید.

مخاطبان دوره مدیرعامل حرفه ای چه کسانی هستند؟

  • مدیران عامل
  • اعضای هیات مدیره سازمان ها
  • صاحبان کسب و کار و کارآفرینان

جزو مخاطبان اصلی این دوره هستند که می توانند در پایان دوره، شاهد رشد چشمگیری در کارآمدی خود باشند. همچنین، مدیران ارشد و علاقمندان به حوزه کسب و کار هم می توانند در این دوره ها حضور پیدا کنند تا شانس خود را برای تبدیل شدن به یک مدیر عامل حرفه ای افزایش دهند.

ثبت نام و شرکت در دوره مدیر عامل حرفه ای:

👈 شرایط ثبت نام و شرکت در دوره مدیر عامل حرفه ای:

اگر می‌خواهید در یکی از بهترین دوره‌ مدیر عامل حرفه ای در کشور شرکت کنید و سطح مهارت های خود را در سطح جهانی ارتقا داده و فصل جدیدی در مسیر حرفه‌ای خود آغاز کنید، فرم زیر را کامل فرمایید تا در کمترین زمان مشاورین ما راهنمای شما باشند.

همچنین شرایط پرداخت دوره آموزشی به صورت اقساطی هم برای شما در نظر گرفته شده است  که در 3 یا 4 مرحله پرداخت اقساط انجام میشود.

بیش از دو دهه سابقه و فعالیت

سابقه و فعالیت

موسسه گسترش مدیریت تهران بیش از دو دهه برگزار دوره های مدیریت MBA و DBA مهد پرورش و آموزش برای بسیاری از مدیران و دانش پذیران موفق در سطح کشور و بین المللی بوده است.

بیش از 100 رشته مختلف

بیش از 100 رشته

‎موسسه گسترش مدیریت تهران با توجه به سابقه درخشان و کسب روش های نوین و تخصصی در دوره های مدیریتی ، با بیش از 80 گرایش مدیریتی در خدمت شما دانشپذیران گرامی میباشد.

بیش از 15000 هزار فارغ التخصیل

فارغ التحصیلان

‎لوح تقدیر از انجمن صنفی موسسات آموزش عالی آزاد استان تهران برای یکی از معتبرترین و بهترین موسسات حال حاضر در سطح کشور ، همچنین با توجه به نظرسنجی های دانش پژوهان این موسسه یکی از پرافتخارترین بیزینس اسکول های کشور را کسب کرده است.

نمونه مدرک مدیر عامل حرفه ای:

مدرک دوره مدیرعامل حرفه ای

طول دوره جامع مدیر عامل حرفه ای چقدر است؟

دوره جامع مدیرعامل حرفه ای در موسسه گسترش مدیریت تهران با گذراندن 400 ساعت کلاس تکمیل می شود.

‎کلاس های دوره جامع مدیر عامل حرفه ای به چه صورت برگزار می شود؟

یکی از معضلاتی که بر سر راه مدیرعاملان برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی مختلف وجود دارد، فشردگی زمان و کمبود وقت است، زیرا معمولا درگیر کارهای شرکت یا سازمان خود هستند.

موسسه گسترش مدیریت تهران با توجه به این موضوع و برای تسهیل آموزش برای مدیران عامل، دوره جامع مدیر عامل حرفه ای خود را هم به صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند. به این ترتیب، مدیران عامل و علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند حسب زمان آزادی که دارند، به صورت ترکیبی از این کلاس ها نهایت استفاده را ببرند.

شناسنامه دوره

مرکز اعتبار دهنده

وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری

شیوه برگزاری دوره

حضوری و آنلاین

مرکز برگزار کننده دوره

گسترش مدیریت تهران

ساعت کل دوره

400 ساعت

زمان های برگزاری دوره

یک روز در هفته

مدت زمان دوره

6 ماهه و 1 ساله

‎دوره جامع مدیر عامل حرفه ای کجا ثبت نام کنیم؟

همه می دانیم که وقت طلاست و این اصطلاح برای مدیران عامل که زمانی بیشتری از روز را مشغول انجام کارهای سازمانی خود هستند، معنی بیشتری پیدا می کند.

پس به عنوان یک مدیرعامل یا شخصی که به این حوزه علاقه دارد، نمی خواهید که وقتتان را به هدر بدهید. از این رو، حتما پیش از ثبت نام دوره جامع مدیر عامل حرفه ای، در مورد کیفیت آموزش، موفقیت برنامه های آموزشی، رزومه اساتید و … آموزشگاه مورد نظر تحقیق کنید.

ضمنا، توجه داشته باشید که موسسه‌ انتخابی شما باید در انتهای دوره، گواهینامه مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارائه دهد تا بتوانید از اعتبار آن استفاده کنید.

تاریخچه دوره

تعداد دوره های برگزار شده
0
رضایت دانشپذیران
% 0
تعداد دانشپذیران
0

‎سرفصل های دوره مدیر عامل حرفه ای:

  • طراحی و نوآوری در مدل کسب و کار
  • مدیریت استراتژیک
  • خلاقیت در مدیریت و توسعه بازار
  • رهبری در فروش
  • قوانین حقوقی کسب و کار
  • نگهداشت و بهره‌وری سرمایه انسانی
  • اصول و فنون مذاکره حرفه ای
  • برندینگ براساس ابزار های دیجیتال مارکتینگ
  • نحوه ورود به بازار های بین المللی
  • پرسونال برندینگ یا اتیکت مدیرعاملی
  • تحلیل و عارضه یابی کسب و کار

نظرات دانشجویان دوره های MBA حضوری:

فرم مشاوره و ثبت نام دوره مدیر عامل حرفه ای:

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
تماس بگیرید
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوره مدیر عامل حرفه ای (CEO)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید