دوره EDBA مدیریت اجرائی:

مدیریت اجرایی معادل انگلیسی آن کلمه EXECUTIVE می باشد.
عبارت: EDBA مخفف کلمه
DOCTORATE OF BUSINESS ADMINISTRATIONEXECUTIVE
دورهEDBA به شکلی طراحی گردیده است که دانشپذیران پس از سپری کردن دوره MBA EMBA , این دوره کامل کننده و مکمل تخصص های اجرائی و مدیریتی میباشد.
ممکن است شما مدیر یک کسب و کار، که خود به تازگی راه اندازی کرده اید باشید و یا یک مدیر عالی در شرکتی و ارگانی که مشغول به فعالیت در ان هستید باشید و یا هیچ کسب وکاری نداشته باشید فرقی ندارد متقاضی دوره های کسب وکار چه شغل و حرفه ای دارند اما در دوره دکتری مدیریت اجرائی EDBA باتوجه به تخصصی بودن مفاهیم و حرفه ای بودن آنها لازم است که شما دانشپذیر دوره MBA یا EMBA باشید.
یکی از این راه کار های رسیدن به اهداف تایین شده و تارگت های مشخص شده داشتن اطلاعات و دانش به روز مدیریت است .
دوره دکتری مدیریت اجرائی شامل مباحث مدیریت منابع انسانی تخصصی ،مدیریت بازاریابی حرفه ای و تئوری های سازمان و مدیریت ، مدیریت مالی خرد و کلان و اقتصاد مدیریت و مدیریت پروژه تخصصی و اصول و فنون مذاکره تجاری پیشرفته زبان تخصصی مدیریت که باعث بین المللی شدن قلمرو مدیریت شما خواهد شد می شود.

اهداف در دوره EDBA مدیریت اجرائی:

دوره کوتاه مدت دکتری مدیریت کسب و کار اجرایی به نحوی طراحی گردیده است که با شرکت در این دوره علاوه بر دروس مدیریت اجرایی،مهارت هایی چون روابط عمومی بالا و ایجاد انگیزه در بین کارکنان ،مدیریت بودجه و برنامه ریزی آن،مهارت های سازمانی خرد و کلان ،مدیریت زمان و مدیریت ریسک ،تعیین اهداف کوچک و بزرگ و شرح وظایف کارکنان با توجه به اهداف ،قاطعیت در کار و توانایی سازگاری با شرایط و بحران و اصول و فنون مذاکرات حرفه ای را به دست خواهید آورد .
همانطور که میدانید یک مدیر بیشتر وقت خود را در مذاکرات و جلسات متعدد اختصاص خواهد داد.
که اگر تونایی های فردی ، ایده پردازی و اصول و فنون مذاکره خود را ارتقا دهد شاهد نتایج مطلوبتری در عرصه کسب وکار خود خواهدشد.

مزایای دوره EDBA مدیریت اجرایی:

دوره EDBA مدیریت اجرایی به افراد توانایی و جسارت تفکر انتقادی ،مهارت های پژوهش محور ،آشنایی با ابزارهای کاربردی مدیریت،تسلط بر امور مدیریت ،تسلط بر امور مالی ،بازاریابی حرفه ای،آمار و منابع انسانی تخصصی بر اساس جایگاه شخص و استعداد و آرکئیت شخصیتی آن فرد را می آموزد.
دوره EDBA مدیریت اجرایی به شما این قابلیت را خواهد داد تا به واسطه ارتقا مهارت های مدیریتی خود از جمله افزایش اعتماد به نفس در کار و موقعیت های مناسب شغلی و زندگی شخصی رضایت ودرآمد بیشتری داشته باشید.
همچنین با آموزش تخصصی مهارتهای پژوهشی و تحقیق محور این توانایی را به شما خواهد داد تا با عارضه یابی تخصصی در امور اجرائی ، یک رهبر پیشرو و قوی باشید و با آموزش زبان تخصصی مدیریت و تجارت بین المللی شمارا مبدل به یک مدیر بین المللی خواهد کرد.
هنگامی که شما در کنار بهترین ها بهترین آموزش های دوره کوتاه مدت دکتری مدیریت اجرائی در حوزه کسب وکار را می آموزید لازم است که در پایان این دوره یک اعتبارنامه و گواهینامه معتبر از وزارت علوم تحقیقات و فناوری بدست آورید.
مزیت مهم شرکت در دوره EDBA مدیریت اجرایی شامل این است که مدرک صادر شده از سوی این موسسه مورد تایید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری کشور می باشد و قابلیت استعلام از وب سایت HEIS.MSRT.IR که سامانه استعلام گواهینامه های مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است را داراست . همچنین برای مهاجرت به کشور های خارجی یا کار در آن کشور ها گواهینامه ی صادر شده از سوی این موسسه قابلیت ترجمه رسمی از دارالترجمه راداراست.

مدرک EDBA مدیریت کسب و کار :

  1. ارتقا شغلی :  به جمع حرفه ای ها می پیوندید .
  2. شبکه سازی حرفه ای خواهید ساخت چون در کنار بهترین ها در حال تحصیل هستید
  3. مدیریت زمان تحصیل : برای شاغلین مهمترین رکن زمان میباشد و طول مدت زمان برای تحصیل خیلی اساسی و مهم است که مدیریت زمان این مسئله را حل میکند، طول “دوره مدیریت دی بی ای اجرائی” در موسسه گسترش مدیریت تهران 1 سال یا 6 ماه میباشد و مدرک EDBA مدیریت اجرائی معتبر از وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت خواهید کرد که قابل ترجمه و بین المللی میباشد.
  4. پتانسیل دریافت حقوق بالاتر.
  5. رئیس خود بودن : کسب وکار خودتان را راه اندازی میکنید و به راحتی آن را مدیریت میکنید و گسترش خواهید داد.
  6. فرصت های شغلی بهتر : پیشنهادهای بهتر با مزایای بیشتر از شرکت های معتبر داخلی و بین المللی.
  7. کسب اعتبار :  موسسه ما با اعطای مدرک EDBA مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری  ، هم داخل کشور و هم خارج از کشور به شما یک اعتبار بین المللی خواهد داد که با قابلیت ترجمه رسمی آن از مزایا و ویژگی های آن در بحث فرصت شغلی در خارج و یا امتیاز مثبت مهاجرتی یا موسسه بین المللی WES کانادا که ارزشیابی و معادل سازی روی گواهینامه EDBA شما به عمل می آورد و این مدرک بین المللی میتواند در حوزه مدیریت و فرصت های شغلی بین المللی و داخلی بسیار کاربردی  و تاثیر گذار باشد.
  8. دید عمیق از دنیای تجارت : به غیر از دروس تئوری با چالش های عملی و تجربی کسب وکار روبه رو خواهید شد.
  9. توسعه مهارتهای ارتباطی : بهترین محل برای ارتقا شخصی و ذهن میباشد.
  10. معرفی بیزینس های نوین و ایجاد ایده های جدید برای کسب و کار شما .
  11. توسعه فردی : روی تمام مهارت های کسب و کار ، حرفه و بازار کار شما اثر مثبت میگذارد.

نمونه مدرک EDBA مدیریت کسب و کار :

مدرک دوره مدیریت اجرائی

دوره تخصصی مدیریت EDBA موسسه گسترش مدیریت تهران:

موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران با افتخار با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه های مدیریت به یکی از به نام ترین و بهترین موسسات و مراکز آموزش دوره های تخصصی مدیریت MBA و DBA و POST DBA با گرایشات متفاوت مدیریتی از جمله گرایش اجرایی که یکی از پر مخاطبترین و فعالترین گرایشات مدیریتی است بعد از دوره MBA و DBA مدیریت کسب وکار، را برگذار میکند و مفتخر است با بهترین و حرفه ای ترین کادر آموزشی و روش های تدریس نوین و راهیابی و هدایت کسب وکار شما پس از پایان دوره و مشاوره های هدایت کننده به شما علاوه بر اینکه در طول دوره علم مدیریت اجرایی را آموزش میدهیم، علوم طرز استفاده و زمان استفاده از محتوی دوره را به شما می آموزیم و پس از پایان دوره با مشورت و مشاوره با کارشناسان ما میتوانید به مطلوب ترین رضایت شغلی برسید. موسسه گسترش مدیریت تهران با بیشترین کیفیت و نازلترین قیمت برای خدمت رسانی به شما در راستای اهداف والای کشور و گسترش مدیریت و مهارت و علم مدیریت در تمامی سطح کشور به شما دانشپذیران و دانشجویان گرامی ارائه خدمت مینماید.
برای ثبت نام  در دوره مدیریت اجرائی EDBA موسسه آموزش عالی آزاد گسترش مدیریت تهران لطفا فرم مشاوره و ثبت نام را پر کنید.

مدرک مدیریت اجرایی EDBA برای مهاجرت:

شما با کسب گواهینامه دکتری مدیریت اجرائی EDBA به راحتی میتوانید در زندگی شخصی و شغلی خود شاهد تحولات زیادی باشید از جمله این تحولات:

  1. میزان معلومات و قدرت مدیریتی و حرفه ای شدن شماست که با مدرک EDBA وارد یک لیگ بالاتر نسبت به سایر دیگر رقبای خود خواهید شد.
  2. فرصت های شغلی بین المللی دریافت خواهید کرد همچنین یک اعتبار بسیار ارزشمند کسب خواهید نمود.
  3. توسعه مهارتهای ارتباطی : بهترین محل برای ارتقا شخصی و ذهن میباشد
  4. معرفی بیزینس های نوین و ایجاد ایده های جدید برای کسب و کار شما
  5. توسعه فردی : روی تمام مهارت های کسب و کار ، حرفه و بازار کار شما اثر مثبت میگذارد.
  6. همچنین یکی دیگر از مزیت های دوره EDBA مدرسه کسب وکار گسترش مدیریت مدیریت بازده زمانی است که کلاسها به ترتیبی اتخاذ گردیده شده که در یک سال کمتر شما به محتوی و مهارتها و مدرک EDBA برسید.
  7. از دیگر مزایای گواهینامه EDBA افزایش پتانسیل دریافت حقوق و ارتقاء شغلی و همچنین تبدیل شدن شما به رئیس خود و راه اندازی بیزینس و کسب وکار خود خواهید شد.
  8. مدرک صادر شده از سوی این موسسه مورد تایید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری کشور می باشد و قابلیت استعلام از وب سایت HEIS.MSRT.IR که سامانه استعلام گواهینامه های مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است را داراست . همچنین برای مهاجرت به کشور های خارجی یا کار در آن کشور ها گواهینامه ی صادر شده از سوی این موسسه قابلیت ترجمه رسمی از دارالترجمه راداراست.

دوره EDBA کسب و کار اجرایی برای چه افرادی کاربردی است ؟

برای کلیه مدیران اجرائی و مدیران ،کارمندان ارشد ،فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مدیریت و به طور کلی افرادی که تمایل به ارتقاء شغلی و ارتقاء کسب وکار خود هستند .
مدیران نو ظهور تمامی افرادی که هدفمند و مسئولیت پذیرند و تمامی علاقه مندان به حوزه های کسب وکار و مدیریت آن دسته از آن افرادی که دوره EMBA و MBA را گذرانده اند و تمایل به ادامه علم اجرایی تخصصی تر دارند این دوره میتواند بهترین انتخاب باشد و همانطور که میدانیم گرایش مدیریت اجرایی کاربردی ترین گرایش دوره های مدیریت بعد از دوره MBA مدیریت کسب وکار است.

سرفصل های ارائه شده دوره EDBA :

  • آینده پژوهی و مدیریت راهبردی کسب و کار
  • مدیریت ریسک
  • استراتژی های نوین کسب و کار
  • مدیریت استراتژیک بازاریابی
  • مدیریت پیشرفته منابع انسانی
  • روش تحقیق پیشرفته در مدیریت حرفه ای کسب و کار

فرم دریافت مشاوره و پذیرش دوره :

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 1 رای
تماس بگیرید
1 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای دوره EDBA مدیریت اجرائی

  1. سینا

    من در سال 96 در دوره مدیریت اجرایی و MBA کسب و کار شرکت کردم و آشنایی با موسسه گسترش مدیریت یکی از بهترین تجربه‌های زندگیم بود و تونستم به راحتی شغل مورد علاقه خودم رو بعد از پایان دوره ها پیدا کنم و با آموزش های کاربردی و خوب که در این موسسه دیده بودم تونستم به پوزیشن که دوست داشتم در شرکت برسم

    پاسخ
    • گسترش مدیریت تهران

      ممنون از انرژی خوبی که به ما دادید، علاوه بر تاثیر و کاربردی بودن دوره ها، اراده و خوش فکری خودتان هم مزیت بر موفقیت بوده، سربلند و سلامت و باشید?

      پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید